Attenza met Zorg

Ik collecteer omdat

Attenza trekt de hardloopschoenen aan voor een prachtig doel. Dit jaar rennen we de Rotterdam Marathon (in estafettevorm) voor Stichting Komma.

In de laatste levensfase draait alles om herinneringen. Of het nu gaat om het delen van kostbare momenten met zorg thuis, omringd door dierbaren, of via een gefilmd interview. Dit geeft de kans om waardig afscheid te nemen van het leven op een manier die bij de persoon past en om de regie te behouden over het eigen levenseinde.

Stichting Komma ondersteunt ongeneeslijk zieke ouders bij het kosteloos vastleggen van hun levensverhalen in een interview op beeld. Als blijvende herinnering voor hun kinderen en naasten. Door middel van een prachtig gefilmd en uitgebreid interview, krijgen zij de kans om hun leven op een unieke manier te delen. Het vastleggen van deze herinneringen en verhalen stelt ouders in staat om voort te leven, en symbolisch wordt er een komma geplaatst in plaats van een punt achter hun leven.

Dat is waarom wij hebben gekozen om te rennen voor Stichting Komma. Steun ons nu, door een donatie te doen. Elk bedrag maakt een verschil voor eenieder in de laatste fase van het leven. Het gedoneerde bedrag wordt verdubbeld door de directie van Attenza, waardoor jouw bijdrage nog meer impact heeft.

44 Donateurs
€ 945 Opgehaald