Bente van Vlijmen

Ik collecteer omdat

Ik collecteer ter nagedachtenis aan mijn lieve oom Jaap van Leeuwen. Onze oom Jaap heeft ons op 16 juni 2022 verlaten ❤️. Hij is 55 jaar geworden en liet 2 jonge kinderen van 12 en 9 jaar na. Stichting Komma heeft het voor hem mogelijk gemaakt om een videoportret achter te laten voor zijn kinderen, waarin hij ruimte kreeg om zijn levensverhaal te vertellen. Oom Jaap leeft dankzij deze stichting voort in de herinnering van zijn kinderen. Dit zullen wij ons leven lang blijven koesteren. Wij (en mijn oom Jaap) zijn Stichting Komma zeer dankbaar.

Stichting Komma helpt ongeneeslijke zieke ouders kosteloos een blijvende herinnering na te laten aan hun kinderen door middel van een interview op beeld.

Ik ren op 16 april 2023 de Marathon van Rotterdam om te collecteren voor Stichting Komma. Ik zet me graag in voor het voortbestaan van deze stichting en dat zij deze mooie missie aan vele anderen kunnen aanbieden.

Mocht je ook willen bijdragen, dan zou ik je zeer dankbaar zijn. Elke bijdrage maakt een verschil! Heel veel dank voor je aandacht en support.

_______________

In memory of my dear uncle Jaap van Leeuwen. Our uncle left us on June 16, 2022 ❤️. He was 55 when he passed, and left 2 young children aged 12 and 9. The Komma Foundation helped him to leave visual content for his children, in which he could express his life's story. Uncle Jaap lives on in the memory of his children thanks to the foundation. We will cherish this for the rest of our lives.

The 'Komma' Foundation helps terminally ill parents leave a lasting memory to their children through an interview on film, free of any costs.

I am running the Rotterdam Marathon on April 16, 2023, to raise funds for the Komma Foundation. I'd love to support their mission in order to offer help to many other families for many more years.

Should you want to support this mission as well, I would be very grateful. Every contribution makes a difference! Thank you for your time and support.

98 Donateurs
€ 4.518 Opgehaald