Earl Ketting Olivier

Ik collecteer omdat

ik uit persoonlijke ervaring heb mogen zien hoe kostbaar het is om kinderen blijvende en betekenisvolle herinneringen te schenken.

Mijn vrouw Jenny Ketting Olivier (50) heeft onlangs haar levensverhaal laten vastleggen in een mooi portret. In 1,5 uur vertelde ze in vogelvlucht over haar leven, haar jeugd, haar vier kinderen, haar strubbelingen maar ook haar geluksmomenten. Ik ben onwijs trots dat ze dit heeft gedaan en onwijs goed dat ze ook de kracht heeft gehad om dit intense gesprek aan te gaan.

Haar kinderen en kleinkind(eren) zullen straks een waardevolle herinnering hebben om op terug te kijken, en om door te geven aan volgende generaties. Dit is het verhaal van Jenny Ketting Olivier, die onlangs te horen heeft gekregen dat ze ongeneeslijk ziek is en dat haar tijd op aarde eindig is.

Het is hartverwarmend dat initiatieven zoals “Stichting Komma” bestaan. Ik hoop dat meer mensen zich bewust worden van hun werk. En doneer, zelfs als het maar 1 euro is, want samen maken wij het mogelijk dat deze stichting blijft voortbestaan en meer mensen kunnen helpen zoals Jenny.

29 Donateurs
€ 570 Opgehaald