Pieter Middelhoven

Ik collecteer omdat

Ik mijn levensverhaal heb mogen laten vastleggen op beeld. Een mooi emotioneel maar eerlijk verhaal over mij, waarbij de stichting zorgt voor zoveel mogelijk antwoorden waar mijn kinderen later anders onbeantwoorde vragen over zouden kunnen hebben. Mijn kinderen kunnen nu terugkijken op een mooi interview op beeld, waarbij ze me kunnen zien, hoe ik beweeg, hoe ik lach, hoe ik praat en hoe mijn stem ook alweer klinkt, voor als ze het misschien ooit zouden mogen vergeten.

Het is prachtig dat stichting Komma het kosteloos mogelijk maakt om zoveel mogelijk ongeneeslijk zieke ouders te helpen een blijvende herinnering na te laten voor hun kinderen.

Mocht je ook willen bijdragen, dan zou ik je zeer dankbaar zijn. Elke bijdrage maakt een verschil! Heel veel dank voor je aandacht en support.

135 Donateurs
€ 6.533 Opgehaald